Departament de Traducció i Interpretació - Notícies publicades en Novembre, 2016

2010 / 2011 / 2012 / 2013 / 2014 / 2015 / 2016 / 2017 / 2018 / 2019
Notícies publicades en Novembre, 2016
  • Dijous, 24
  • Rafael Altamira

JORNADA - DEBAT

Rafael Altamira, jutge en el Tribunal Permanent de Justícia Internacional.

Un nou enfocament des del Dret i la Interpretació judicial

12 de desembre de 2016

Saló de Graus de la Facultat de Dret

Organització: Àrea d'Història del Dret i Dpt. de Traducció i Interpretació

Codirecció: Dra.  Maria Magdalena Martínez Almira i Dr. Juan Miguel Ortega Herráez.

En el 150 aniversari del naixement de Rafael Altamira i Crevea, des de l'Àrea d'Història del Dret i el Dpt. de Traducció i Interpretació s'ha organitzat una Jornada per a oferir a l'alumnat interessat en la figura de l'insigne personatge una visió actualitzada de la seua condició de jutge del Tribunal Permanent de Justícia Internacional en la Haia, entre els anys 1921 i 1930. La Jornada abordarà en clau jurídica i lingüística, el procés d'integració d'Altamira en el marc de la jurisdicció internacional, així com l'evolució i paper de la interpretació de llengües en els tribunals internacionals.

Principals activitats previstes:

Altamira en el proceso ideológico del Tribunal o Altamira como Juez del TPJI. A càrrec de la Dra.  Yolanda Gamarra Chopo. (Universitat de Saragossa).

La Interpretación en Tribunales Internacionales. Proceso de evolución de la justicia internacional: de los Estados a los particulares. A càrrec del Dr.  Jesús Baigorri Jalón (Universitat de Salamanca)

Projecció de documental sobre Rafael Altamira. Presentació:  Pilar Altamira.

Mesa redona

Formulari d'inscripció

Exposició Bibliogràfica "Rafael Altamira, jutge en el Tribunal Permanent de Justícia Internacional"

• Tornar al tauler principal