Departament de Traducció i Interpretació - Notícies publicades en Abril, 2019

2010 / 2011 / 2012 / 2013 / 2014 / 2015 / 2016 / 2017 / 2018 / 2019
Gener / Febrer / Març / Abril / Maig / Juny / Juliol / Agost / Setembre / Octubre / Novembre
Notícies publicades en Abril, 2019
  • Dimarts, 16
  • Jornada Subtitulació professional

JORNADA "La subtitulació professional: un viatge de pel·lícula"

La Jornada és gratuïta, però és necessari inscriure's'hi a través del formulari següent:

*Els alumnes matriculats en el curs "Teoria, tècniques i novetats en subtitulació" tenen plaça garantida an aquesta Jornada.

Data: 17/05/2019

Hora: 10:00-14:00h

Lloc: sala d'actes de Germà Bernàcer-Universitat d'Alacant

• Dilluns, 8
  • Centre estudis traducció Leeds

Xarrada "Training tomorrow's digital linguists- insights from the DigiLing project and EMT network"

A càrrec d'Alina Secara (University of Leeds)

Alina és la coordinadora del Màster de Traducció Audiovisual de la Universitat de Leeds, però en aquesta ocasió vindrà a parlar-nos del projecte DigiLing (Erasmus+) en el qual participa. Teniu tota la informació en el pdf adjunt.

La xarrada s'impartirà en anglès.

Conferència 16 d'abril

Data: 16 d'abril
    Horari: de 15:00-17:00h
    Lloc: Aula Magna de la Facultat de Filosofia i Lletres.
  • Dimarts, 2
  • dtintfacu

Taula redona coordinada des de les pràctiques i el PAT del Grau de Traducció

Dimecres que ve 10 d'abril, d'11.00 a 12.30, en l'aula Magna de la Facultat de Filosofia i Lletres, representants d'empreses locals de tecnologies de la informació i les comunicacions presentaran les oportunitats laborals existents per a estudiants de traducció i interpretació amb la participació d'estudiants i graduats de la Universitat d'Alacant.

Hi Intervindran:

Prompsit Language Engineering: Gema Ramírez, directora i Enrique Martínez, estudiant en pràctiques.
    1millionbot.com: Andrés Pedreño, president, Carolina López Egea, directora de corpus lingüístics i Berta Marco, estudiant en pràctiques.
    FIXR: Andrés Torrubia, CEO, i Irene Pomares, titulada.

Moderació: Juan Miguel Ortega Herráez, professor del Departament de Traducció i Interpretació i coordinador de pràctiques i mobilitat de la Facultat de Filosofia i Lletres.

Seguirà un col·loqui amb els ponents.

¡Assistiu-hi i coneixereu eixides professionals que no imaginàveu!

Data: 10 d'abril d'11-12:30h

Lloc: Aula Magna de la Facultat de Filosofia i Lletres

• logo departament

CURS D'ESPECIALITZACIÓ EN SUBTITULACIÓ

Curs d'especialització:

Teoria, tècniques i novetats en subtitulació

Durada: 20 hores

Data i lloc de celebració:

- Dies 13-16 de maig, de 10 a 14 hores: Laboratori 5 de Filologia.
    - Dia 17 de maig, de 10 a 14 hores: Saló d'Actes de Germà Bernàcer.

• Tornar al tauler principal