Departament de Traducció i Interpretació - Notícies publicades en Maig, 2019

2010 / 2011 / 2012 / 2013 / 2014 / 2015 / 2016 / 2017 / 2018 / 2019
Gener / Febrer / Març / Abril / Maig / Juny / Juliol / Agost / Setembre / Octubre / Novembre
Notícies publicades en Maig, 2019
  • Dilluns, 27
  • Curse actualització coneixements jurídics

El Dept. de Traducció i Interpretació dóna la benvinguda als assistents al Curs d'actualització de coneixements jurídics en llengua espanyola per a intèrprets de la Direcció d'Interpretació del Tribunal de Justícia de la UE, que se celebra en la Seu Ciutat d'Alacant de la UA entre el 27 i el 31 de maig. La Direcció acadèmica del curs és a càrrec del professor Juan M. Ortega, del Dept. de Traducció i Interpretació, i compta amb la col·laboració del Centre Superior d'Idiomes de la UA. Es tracta d'un curs clarament interdisciplinari en el qual l'alumnat realitzarà una immersió en llengua espanyola a través de l'estudi de temes jurídics i socials d'actualitat. Per a fer-ho, es compta amb la col·laboració de professorat de molt diverses àrees de coneixement de les Facultats de Dret, Filosofia i Lletres i Ciències Econòmiques i Empresarials de la nostra universitat. En el marc del curs també s'han organitzat visites a l'EUIPO i a l'Audiència Provincial d'Alacant, als responsables de la qual agraïm la seua col·laboració.

Desitgem als assistents una profitosa i fructífera estada en la UA i en la ciutat d'Alacant.

• Dijous, 16
  • societe traductologie

5ème Université d'été en traductologie 5th Translation Studies Summer School

La SOFT, Société française de Traductologie, està preparant conjuntament amb el Departament de Traducció i Interpretació de la Universitat d'Alacant la V Université d'été del 21 al 26 de Juliol.

Els organitzadors són Florence Lautel-Ribstein i Pedro Mogorrón Huerta.

Es tracta d'una formació intensiva molt completa, dirigida a estudiants, traductors i investigadors en traducció, que tracta la història, la teoria, les metodologies i les problemàtiques de les traduccions literàries, especialitzades i audiovisual. S'articula entorn de cursos teòrics al matí i tallers pràctics a la vesprada .

En l'organització de la Universitat d'estiu participa el Vicerectorat de Invertigació i Transferència de Coneixement, el Departament de Traducció i Interpretació i la  Facultat de Filosofia i LLletres de la Universitat d'Alacant.

.

• Tornar al tauler principal