doctorat Traductología, traducció professional i audiovisual

• Es tracta d'un Doctorat Interuniversitari Internacional, impartit per les Universitats de Valladolid i d'Alacant conjuntament.

• Durant els cursos 2014/2015 i 2015/2016 tota la informació sobre aquest doctorat estarà situada en la següent adreça de la Universitat de Valladolid:

• L'adreça d'aquest doctorat des de la Universitat d'Alacant està situada en la següent adreça;

• Cada 2 anys es canviarà de coordinació del Doctorat. El curs 2016/2017 la coordinació serà assumida per la Universitat d'Alicant

• El període ordinari de preinscripció als programes de doctorat per al pròxim curs 2015/16, quedarà obert DE L'1 Al 30 DE SETEMBRE. Pot consultar el calendari de tot el procés en la següent adreça:

SEMINARIS DE DOCTORAT

Els alumnes independientemende de la universitat en la qual estiguen matriculats (Alacant, Valladolid-Soria) hauran de seguir una sèrie de seminaris al que seguiran unes tutories:

Exemple de Seminari:
- Curs 2015/16. A cada alumne se li manarà un enllaç amb els seminaris dels diferents professors del doctorat

SEMINARIS DE FRASEOLOGIA

1.       Introducció a la fraseologia

Admissió, accés i matrícula en els estudis de doctorat

TERMINIS PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA 2015-16

Procés Inici Finalització
Preinscripció alumnat de nou ingrés
1a fase 1 de setembre de 2015 30 de setembre de 2015
2a fase 1 de febrer de 2016 15 de febrer de 2016
Matrícula alumnat de nou ingrés 1a fase 1 d'octubre de 2015 30 d'octubre de 2015
2afase 16 de febrer de 2016 15 de març de 2016
Matrícula alumnat en continuació d'estudis Únic termini 2 de setembre de 2015 9 de setembre de 2015
Comunicació de les comissions acadèmiques a l'EDUA de l'alumnat admès 1a fase 15 de setembre de 2015 5 d'octubre de 2015
2a fase 5 de febrer de 2016

19 de febrer de 2016

PREINSCRIPCIÓ (Formulari). DUES FASES: ADMISSIÓ I ACCÉS

Fase d'admissió

Fase d'accés

MATRÍCULA

Fins que no es presente la documentació exigida en el termini establit, la matrícula no serà definitiva i podria ser anul·lada.

• En el moment de finalitzar la matrícula, automàticament es donen les instruccions sobre com fer el pagament de les taxes
  • En realitzar la matrícula, es té, com a màxim, 30 dies naturals per a presentar en la Secretaria administrativa la següent documentació:
    • Ordre de domiciliació emplenada i signada per la persona titular del compte bancari en el qual es domiciliarà  el pagament de la matrícula excepte que ja l'hagueres presentat en la matrícula del curs anterior. Aquest document es pot obtenir a través de campus virtual per a emplenar-ho.
    • Per a les o els estudiants espanyols .
      1. L'original i una fotocòpia del document d'identitat amb el qual s'hi haja preinscrito.
      2. L'original i una fotocòpia dels títols i certificats acadèmics amb els quals ha accedit al doctorado.si els títols estan en fase d'expedició ha de presentar algun document que ho justifique (rebut de taxes d'expedició, supletori del títol, certificat del centre emisior).
    • Per a les o els estudiants estrangers pertanyents a l'EEES.
      2. L'original i una fotocòpia dels títols i certificats acadèmics amb els quals ha accedit al doctorat.
      3. La TRADUCCIÓ al castellà o valencià dels títols amb els quals ha accedit al doctorat, consulte com ha de ser la traducció ací .
    • Per a les o els estudiants estrangers NO pertanyents a l'EEES .
      2. L'original i una fotocòpia del certificat de la universitat d'origen on conste que amb el seu títol es pot accedir als estudis de doctorat en el país d'expedició d'aquest títol.
      3. L'original i una fotocòpia dels títols i certificats acadèmics amb els quals ha accedit al doctorat LEGALITZATS, consulte com ha de fer-se la legalització ací .
      4. La TRADUCCIÓ al castellà o valencià dels títols amb els quals ha accedit al doctorat, consulte com ha de ser la traducció ací .

Carretera de Sant Vicent del Raspeig, s/n - 03690 Sant Vicent del Raspeig - Alacant - Tel. 96 590 3400 - Fax: 96 590 3464