Contacte:

Almudena Molina Ortega (Gestora)

Telèfon: 965903400 ext.:2644

e-mail:  asistencia.masterinstitucional@ua.es

El Màster de Traducció Institucional és un màster oficial aprovat i reconegut per l'Agència Nacional d'Avaluació de la Qualitat i Acreditació (ANECA), fundació estatal que té com a objectiu contribuir a la millora de la qualitat en l'educació universitària.

La demanda de cursos és directament proporcional a l'oferta de treball per a aquesta especialitat, que abasta un ampli ventall de sectors professionals i tipus d'empresa: organismes internacionals, administració pública (ministeris, jutjats, policia, institucions penitenciàries, congrés i senat, Banc d'Espanya, autoritats portuàries...), notaries, empresa privada (banca, bufets d'advocats, asseguradores, navilieres, immobiliària, fires...). D'altra banda, aquest màster els servirà per a preparar millor els exàmens de traductor jurat a tots aquells interessats en aquest títol, encara que no faculta directament per a l'obtenció del títol pel simple fet d'haver-ho cursat.

El Màster Oficial en Traducció Institucional s'oferirà en modalitat d'ensenyament virtual i en dos itineraris lingüístics entre els quals els alumnes podran triar: Francès-Espanyol i Anglès-Espanyol.

El màster, que compta amb 60 crèdits ECTS, està pensat per a poder-se cursar en un únic any acadèmic amb dedicació exclusiva. El pla d'estudis presenta una estructura tripartida, composta per un mòdul de 15 crèdits d'iniciació comuna a totes les llengües, un segon mòdul de 30 crèdits d'especialització en la combinació lingüística desitjada i un mòdul final de 15 crèdits dedicat a les pràctiques preprofessionals, que inclou un treball final de màster (TFM).

Màster Oficial de Traducció Institucional

Carretera Sant Vicent s/n